fredag 17 oktober 2014

Höst!


Tillbaka... igen måste jag ju säga. Och det är äntligen höst!!!




Går lite upp och ned här med närvaron men nu gör jag ett nytt försök och hoppas det håller i sig. Tiden räcker inte alltid till och då blir det lätt så här...  Även om jag verkligen tycker det är jättekul och vill hålla bloggen vid liv.




Igår piffade jag till det lite utomhus. Jag tog denna bilden en solig höstdag för ett par veckor sedan, men nu ville jag pynta med en pumpa och då fick även blomman bytas och flyttas på för att matcha bättre :) Både höstaster och krysantemum är perfekt blommor att ha utomhus just nu. De klarar hösten och även några minusgrader.



På framsidan blev det en klassisk plantering med ljung, prydnadskål och silverek. Samt två pumpor på det :)






Vi hörs snart igen  





1 kommentar: